Regulamin

REGULAMIN SKLEPU IGUANAMED.PL

 

OGÓLNE

1 W sprzedaży znajdują się stroje, buty i inne akcesoria znajdujące się w bazie danych CUBE Tomasz Paśnik.

2. Zamówienia przyjmowane są przez Internet, drogą malową lub telefonicznie.

3. Ceny na stronie zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich.

4. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie przy produkcie w chwili składania zamówienia.

5. Informacja o cenie przesyłki jest dostępna w trakcie składania zamówienia oraz na stronie www.iguanamed.pl na podstronie DOSTAWA.

6. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

7. Sklep zastrzega sobie również prawo do dokonywania zmian w cenach przesyłek.

8. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem, IGUANAMED.PL wysyła do klienta e-maila z informacją o tym, co udało się skompletować, a czego nie. List zawiera również prośbę o podjęcie decyzji dotyczącej dalszej realizacji zamówienia.

9. Zmian w zamówieniu można dokonywać aż do momentu wysłania przesyłki wysyłając maila z informacją o zmianie zamówienia lub kontaktując się z obługą sklepu telefonicznie.

10. Sklep zastrzega, że możliwe są minimalne różnice w fizycznych rozmiarach rzeczy wyprodukowanych w danym rozmiarze i modelu oraz różnice w odcieniu tego samego koloru w zależności od kraju pochodzenia danej partii towaru. Wspomniane rozbieżności nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji ponieważ producent nie ma na te cechy wpływu.

 11. Czas oczekiwania podany przy produktach niedostępnych w naszym magazynie jest tylko orientacyjnym terminem i może być dłuższy niż podany, ponieważ oryginalna odzież IguanaMed, jest sprowadzana bezpośrednio z magazynu głównego producenta w USA.

KOMUNIKACJA MAILOWA

Pomiędzy klientem a sklepem iguanamed.pl prowadzona jest korespondencja e-mailowa, mająca na celu ułatwienie czynności zakupu.

W jej ramach kupujący będzie otrzymywał na podany przy logowaniu adres mailowy wiadomości dotyczące zamawianych przez niego produktów. Za wyjątkiem informacji dotyczącej anulowania zamówienia na życzenie klienta lub z powodu braku towaru, wszystkie e-maile zawierają numer zamówienia, listę zamówionych towarów, kwotę i wybrany sposób płatności, oraz sposób dostarczenia, a także dane odbiorcy.

 

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

W momencie całkowitego zaakceptowania zamawianych produktów, oraz sposobu płatności i odbioru, klient otrzymuje informację potwierdzającą złożenie zamówienia. Zawiera ona numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu wysyłki.

 

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM LUB KARTĄ

W przypadku kiedy klient wybrał płatność przelewem lub kartą kredytową, może otrzymać dwa rodzaje informacji, w zależności od tego czy potwierdzenie przelewu/autoryzacja karty przebiegła pomyślnie, czy nie.

 

BRAK POTWIERDZENIA PRZELEWU

W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem lub kartą kredytową są nieskuteczne, klient otrzymuje stosowną informację o zaistniałym problemie, z prośbą o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, i zastrzeżeniem że realizacja zamówionych pozycji została wstrzymana do czasu wyjaśnienia sytuacji.

 

CZĘŚCIOWA KOMPLETACJA ZAMÓWIENIA

Może zajść również sytuacja kiedy nie wszystkie zamówione pozycje są osiągalne. W takim przypadku klient otrzymuje wiadomość z informacją o tym jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy anulować całe zamówienie, czy realizować w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie zamówienia, bądź potwierdzenie realizacji nie pełnego. W przypadku nie podjęcia przez klienta żadnej decyzji dotyczącej częściowej kompletacji zamówienia w przeciągu 4 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym klient zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.

 

KOMPLETACJA I WYSŁANIE ZAMÓWIENIA

Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu klient otrzymuje wiadomość potwierdzającą ten fakt, oraz jednocześnie informującą po jakim minimalnym czasie przesyłka powinna zostać dostarczona do adresata lub być do odebrania osobiście w Krakowie.

 

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

W przypadku anulowania zamówienia na wyraźne życzenie klienta lub z powodu braku zamawianego towaru w magazynie, kupujący otrzymuje stosowną informację wraz z podaniem przyczyny anulowania.

 

FORMY PŁATNOŚCI

PRZELEW/PRZEDPŁATA

1. Płatność po złożeniu zamówienia. Numer konta podajemy zarówno po wybraniu przez Klienta opcji: „płatność przelewem" jak i w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

2. Wybierając opcje płatność przelewem mają Państwo 5 dni roboczych na realizacje płatności. Zamówiony produkt będzie zarezerwowany przez 5 dni roboczych.

3. Przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. O wysłaniu paczki poinformujemy osobnym mailem.

4. W przypadku anulowania na wyraźne życzenie klienta już opłaconego zamówienia, od zwracanej kwoty potrącona zostanie opłata manipulacyjna w wysokości 10% wartości zamówienia. Potrącenie to nie będzie zastowowane w przypadku jeśli rezygnacja nastąpi z powodu braku realizacji opłaconego zamówienia po upływie 30 dni od dnia jego złożenia.

 

PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

1. Za zamówione produkty za pobraniem klient zapłaci kurierowi w momencie doręczenia zamówienia. W przypadku wyboru tej formy płatności do wartości zamówienia doliczona zostanie opłata przewoźnika zgodna z aktualnym jego cennikiem.

 

REKLAMACJE i ZWROTY

ZWROT PRODUKTU

  • 1. Towar zakupiony z opcją wysyłki kurierskiej: Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowe uwagi:  
      • Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu.
      • Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy, razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z dopiskiem „zwrot”.
      • Koszt odesłania towaru oraz jego dostarczenia nie podlegaką zwrotowi.
      • Należy poinformować Sklep o chęci zwrotu towaru drogą mailową: sklep@iguanamed.pl
      • Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.
      • Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta po odesłaniu podpisanej faktury korygującej.
  • b) Zwrotu towaru zakupionego w placówce IguanaMed Polska należy dokonać w miejscu zakupu.

 

W przypadku reklamacji wraz z reklamowanym towarem należy przesłać opis uszkodzenia. Klient powinien dołączyć fakturę VAT, jeśli została ona doręczona wraz ze zrealizowanym zamówieniem.

Klient powinien w pierwszej kolejności zgłosić Zwrot produktu, wysyłając email na konto: sklep@iguanamed.pl, podając w tytule maila: Zwrot oraz numer zamówienia a w treści maila podając opis uszkodzenia lub powód zwrotu. Obsługa klienta Iguanamed Polska przeprowadzi Państwa przed dalsze etapy procesu, monitorując je i pomagając w przypadku dodatkowych pytań.

2. Iguanamed Polska gwarantuje Klientowi zwrot w całości uiszczonej ceny produktu. Zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki. Klient zobowiązany jest dostarczyć zwracany produkt na swój koszt i na własne ryzyko.

3. Iguanamed Polska przekazuje Klientowi zwracaną kwotę na wskazane przez Klienta konto bankowe w terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania potwierdzenia przez Firmę zwrotu produktu, przy zachowaniu zasad zawartych w ww. punkcie 1.

 

WYMIANA PRODUKTU

1. Korzystając z możliwości zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, z zachowaniem zasad wymienionych w punkcie 1, możliwa jest również wymiana produktu na inny, dostępny w asortymencie sklepu www.iguanamed.pl.

2. Wymiana produktu jest możliwa na inny produkt w tej samej lub wyższej cenie. W przypadku wymiany na produkt w wyższej cenie niż cena produktu zwracanego wymiana jest możliwa jedynie za dopłatą brakującej kwoty będącej różnicą między cenami produktów.

3. Klient powinien w pierwszej kolejności zgłosić chęć Wymiany produktu, wysyłając email na konto: sklep@iguanamed.pl, podając w tytule maila: Wymiana oraz numer zamówienia wraz z informacją na jaki produkt zdecydował się wymienić zwracane rzeczy.

4. Obsługa klienta www.iguanamed.pl przeprowadzi Państwa przed dalsze etapy procesu, monitorując je i pomagając w przypadku dodatkowych pytań.

5. Koszty wysyłki nowych/wymienionych rzeczy pokrywa klient, zgodnie z aktualnym cennikiem wysyłek. Opłaty można dokonać bezpośrednio na konto bankowe sklepu lub gotówką u kuriera jeśli wybrano opcję dostawy za pobraniem.

6. Punkt 5 nie ma zastosowania jeżeli wymiana zakupionych rzeczy spowodowana jest błędem obsługi sklepu lub wadą ukrytą zakupionego towaru. W takim wypadku klient pokrywa tylko koszty związane z odesłaniem wymienianych rzeczy do sklepu.

 

REKLAMACJE

1.Każdy towar zakupiony w sklepie internetowym iguanamed.pl objęty jest gwarancją producenta i podlega wymianie, jeśli:

- posiada wady techniczne

- został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy

2. Reklamowany towar wymienimy na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze. Do odsyłanego produktu prosimy koniecznie dołączyć rachunek lub fakturę. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki.

W wiadomości e-mail należy załączyć dokładny opis powodu i przedmiotu reklamacji.

4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty poprawnego zgłoszenia reklamacji.

5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności doręczyciela. Uszkodzenie przesyłki : Jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru i zgłosić ten fakt doręczycielowi Poczty Polskiej. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie, iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia przesyłki i natychmiast powiadomić Iguanamed Polska o tym fakcie. Pokwitowanie odbioru uszkodzonej przesyłki zwalnia firmę Iguanamed Polska z odpowiedzialności za zawartość przesyłki.

6. Iguanamed Polska nie przyjmuje paczek płatnych za pobraniem pocztowym.

7. Iguanamed Polska nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdarzeń losowych, na które nie miała wpływu, a które uniemożliwiły lub utrudniły wykonanie umowy (pożar, powódź, strajki, zamknięcie granic, itp.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel